Tuesday 10 April 2012

today...

dia terlalu baik, tapi aku tak henti-henti menuduh dia sebagai penipu..
dia berkorban untuk aku, tapi aku yang buta tak nampak2 lagi pengorbanan dia..
dia jujur pada aku, tapi aku terlalu ikut perasaan sampai takut untuk percayakan dia..
dia sanggup tunggu aku, tapi aku selalu kecewakan dia..
dia berani kerana aku, tapi aku pengecut kerana adanya dia..

mengapakah aku buta sayang?
sejak aku dan kau berjauhan sekarang ini, kita kerap gaduh, kerana kita terlalu selesa sentiasa bersama-sama, aku tidak mengerti mengapa..
kenapa hubungan jauh ini menyakitkan, sehari bagai seminggu, sangka ku sebulan, rupanya seminggu.
sakitnya cinta............

No comments:

Post a Comment

thanks bagi sudi comment, im open minded, but kekadang tetutup gak..
by the way, comment aje ape yg terlintas di hati korang,, im, appreciated.. thanks.. :)