Tuesday 29 May 2012

my dark

aku dah mula benci nak kawan dengan org yang muka cantik, ade market, bajet dia seorang je yang betul. blah la! aku tau aku x de rupe. then? aku hormat kau, aku rendahkan bahasa aku. makin lama makin cibai. lancau betol mulot tu! sekarang ye, no more respect. aku belajar ape kau ajar. masih x bersyukur lagi ramai org suka kau? masih lagi nak halang aku drpd berkawan dgn sesiapa. bila aku halang, kau ikut x? kau makin licik ade lah! aku? same kot mcm kau.. ha ha.. wah, bangang bahalol pantat lu lah sial. nak tahu hati aku makin bengkak dengan kau. aku pendam, aku mkn dirilah, siap bleh tambah perencah lagi lah kat diri aku nie... perghh... ! sekarang ye aku dah jahat. aku x de manner, kau ade? lantak kau lah! na plak aku tahu.

dulu aku x sedar bnda ni semua, sekarang ye, aku dah makin paham. kalau buat hubungan dgn aku lah para ladies ye, mmg x de pengakhirannya. aku makin x puas hati dengan diri sendiri. amarah aku x bleh kawal lagi mcm dulu.. hati aku penuh dengan duri. jiwa aku kelam x bernyawa. kau kenal aku lagi? aku yg dulu dengan aku yg skrg sama lagi x? aku x na jwb, kau sendiri tahu!

yes, deep inside in ma heart, there is broken soul which i can't fix it anymore!
hurt!!!!!!!!!!!!!!!

2 comments:

thanks bagi sudi comment, im open minded, but kekadang tetutup gak..
by the way, comment aje ape yg terlintas di hati korang,, im, appreciated.. thanks.. :)